God Morgon :)

2010-10-06 07:39:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morsning Korsning :)

Så sitter man här igen :) William kom upp strax innan 06 imorse, då är det bara att knalla upp. Det här med sovmorgon är inte så vanligt i våran familj längre :P William har precis käkat lite frukost och Jörgen ska strax åka iväg till rättegången i Strömstad. Och vi ska till dagis om cirka en timma. Sen bär det av direkt till NÄL :)

Idag har dom leksaksvisning på dagis, och William ska ta med sig sitt flygplan, haha! :)
Jag hoppas det inte ska alltför lång tid på Näl, då jag har en tid hos min vanliga barnmorska kl 11, sen kanske man tar en sväng på stan innan jag ska hämta William på dagis. Det är ju månadsmarknad i stan, så lite gotta kanske slinker med mig hem, haha ^^ . Idag börjar dessutom Jörgen jobba igen "/ Tråååk! Och William gör sin sista dagisdag för den här veckan. Har ju tagit ner han i timmar nu, så nu går han bara 15 tim/veckan eftersom jag är hemma. Kan nog vara rätt skönt för han att komma in i det, innan bebisen kommer tror jag.

Nej, jag får nog göra iordning lite här hemma innan det är dags att bege sig! :)
Återkommer ikväll om hur de gått!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ändar min gissaning till den 8:e och tror att lillebror kommer väga 1930gr och vara 46cm : )

2010-10-06 @ 14:34:10
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback