Fredag - 110401

2011-04-01 22:47:54 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll ! Idag skyller jag den dåliga uppdateringen på att jag haft häcken full . Vi ska ju ha Dop imorn. Så i förmiddags lämnade jag barnen med Jörgen och åkte iväg och handlade med Sara . Det var allt som behövdes förutom tårtorna som jag skall hämta imorn . Däremellan har jag haft barn som ska roas, blöjor som skall bytas och allt sånt, nån dukning i kyrkan har jag inte hunnit med, så det får jag ta imorn förmiddag. William åkte till Carina nu ikväll så jag ska kunna fixa så mkt som möjligt imorn, de är mkt lättare när man bara har en liten bebis och se efter än en 3-åring som springer runt och gör bus .

Hoppas Linus sover bra inatt . Jag behöver all sömn jag kan få . Det kommer bli en låååååång dag imorn . Jag har såååå sjukt mkt att göra. Fixa iordning i kyrkan, göra klart salladen, hämta tårtor, göra iordning Linus, fixa med dopklänningen, fixa iordning mig själv och allt där till . Tack o lov kommer bror tidigt imorn så han kan få hjälpa mig med att roa Linus ^^ . Hela de här dopet känns som ett stort stressmoment, man vill vara alla tillags, men det går inte tyvärr. En del har vissa önskemål men det går inte när man är så många tyvärr . Så det blir kycklingsallad & tårta + kaffe! Det får duga känner jag . Längtar bara tills morgondagen är över faktiskt!

Linus sover nu och jag sitter och tar det lugnt o stoppar i mig lite onyttig skit as always . Men inte pekar vågen upp för det :P Hehe!! Jag ska snart gå o joina honom, fast i min egen säng då . Jörgen jobbar ikväll så han är inte hemma förän till morran :/ Tråååk! Men men, han måste ju så! Huvudvärk har jag också, men skyller på att jag ätit så fruktansvärt dåligt idag.. Det är tur jag inte ammar så sätt längre . Ammade inatt bara, men nu är det mer mysamning än vad det vart innan . =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback