Kvällen är kommen ..

2011-04-16 22:08:23 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så va det kväll åter igen . Barnen ligger och sover och Jörgen är iväg och jobbar. Jag sitter här och gör ingenting, har smällt i mig lite godis, som alltid på helgen. Idag har vi vart hemma hela dagen, vart ute och cyklat med William lite, och det går framåt, han börjar fatta att han ska trampa framåt och inte bakåt, mammas duttiga kille! Snart cyklar han väl iväg helt själv. Tiden går alldels för fort..

Linus är ju förtusan snart 6 månader . Jag hinner inte riktigt med känner jag . Snart är ju även han en stor kille. Ska alldels strax gå och lägga mig, är väldigt trött, så de är likabra att passa på när barnen ändå sover, för jag vet ju att jag får kliva upp tidigt imorn bitti, ingen sovmorgon här inte. :/ .. men så är det. Har även lyckats få över alla mina bilder till den nya datorn, ca 100 GB med bilder, hjälp! Men har man söta barn, så har man =) Hihi!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Cyklar iväg utan stödhjul? =)

2011-04-17 @ 08:19:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback