Lördag - 110416

2011-04-16 06:41:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon allesammans! :) Igår blev det en sen kväll :P Hehehe. Jag kom inte i säng förrän kl var närmare ett inatt ;P Sara var här på kvällen, och Toni grejjade med min dator. La in en massa program osv. Tusen Tack! Sen satte jag mig och kollade på det senaste avsnittet av Vampire Diaries. Spännande like hell.. Vill bara se mer hela tiden! Men nu får man vänta ytterliggare en vecka på ett nytt avsnitt .

Vid 6-tiden gjorde barnen morgon. Linus har precis fått lite välling. Och William har fått frukost. Jag sitter med en kopp te. Och William tjatar snart hål i huvudet på mig, haha! Varför står din dator där? Varför har du två dator? Varför har Linus kläder på sig? Vad är det för kläder? Vad är klockan? Varför är klockan det? Och så håller det på, visst det är lite gulligt men det blir liiiiiiite tjatigt :P Haha!!

Just nu ligger Jörgen och sover . Och jag har ingen aning om vad den här dagen har att erbjuda. Imorn ska jag iaf ha Me&I party, får la se om det kommer nån =P Haha!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha snart har du två pojkar som tjatar och frågar om alllt. :) hihi.



Jag hade gärna kommit men kan tyvärr inte. Sambon fyller år ihelgen då blir det besök här och firande av honom.

2011-04-16 @ 08:35:30
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback