Me&I Party

2011-04-17 21:56:35 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har jag haft Me&I party :) Vi blev inte så många, det va många som inte kunde så det var bara jag, Sara & Lina, men de va trevligt! =) Fick köpt 4 plagg, det jag visade i inlägget nedanför. Fanns jätte mkt snyggt men man får ju begränsa sig lite. Är bra att dom är rätt stora i storleken för då kan dom ha kläderna lite längre. Speciellt då barn växer ganska så fort. :)

Annars har vi inte gjort så mkt idag.. Tagit det lugnt, städat och grejjat lite i banlig ordning. Båda barnen somnade i tid idag. Och jag har vart över hos Sara en liten stund ikväll. Hennes gubbe har ju också börjat jobba natt . Vet ju hur tråkigt det är när man sitter själv på kvällarna, och ikväll är ju Jörgen hemma så då passade jag på.

Imorn är dags för dagis. =) Kommer nog William tycka om. Mamman med för den delen, han behöver det. Ska även passa på att skicka in ansökan om dagis plats för Linus, ska min lilla kille bli så stor ? Att han och brorsan ska gå på dagis tillsammans. Hoppas innerligt att dom får hamna på samma avdelning. Men vi får se om de finns plats för honom, vi ska ju ändå ha syskonförtur. Så ja, vi hoppas! Ni får hålla tummarna för han. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det brukar aldrig vara problem att få dom på samma avdelningen när barnen börjar på hösten=)

2011-04-19 @ 21:17:35
Postat av: Emma

Trodde dom tagit bort syskonförturen? Har för mig chefen för alla dagis pratade om det när vi sökte dagis till Melvin

2011-04-20 @ 09:30:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback