Onsdag - 110406

2011-04-06 22:39:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll! :) Haft häcken full idag och knappt vart hemma . Imorse efter Jörgen lämnat William på dagis så fortsatte vi med tapetseringen, så nu är köket nästan klar . Bara några få våder kvar, sen ska ju golvlisterna på plats oxå :) Sen gick jag & Linus iväg till kyrkan på babysång, jätte trevligt och han tycker om när man sitter och sjunger för honom :) Efter det var det dags att hämta William på dagis, han hade dock inga direkta planer på att följa med hem utan fortsatte bara att leka och ignorerade mig.

Åkte ner till Överby efter dagis tillsammans med Sofia & Lina. Var inne på Polarn & Pyret och handlade för Linus presentkort som han fick i doppresent. Det blev en body & byxa . =) Ska slänga upp en bild imorgon . =) Sen handlade vi lite välling och sånt innan vi åkte hem för att äta middag tillsammans med Jörgen innan han skulle åka till jobbet och jag satte igång och städade köket så det blev nån ordning i röran =) Och nu är det hyfsat fint, är ju inte helt klart än, men till helgen ska det vara färdigt =)

Barnen somnade vid 19 :) William somnade lite tidigare, så jag gissar på en tidig morgon, men men . Ikväll fick Linus testa på lite välling . Blandade 50/50 med ersättningen och han drack ca 100 ml. Sen somnade han, vaknade dock efter 2 timmar och åt 40 till innan han slocknade om på nytt . Men ska testa o ge han morgon & kväll så man ser att det funkar och inte magen ballar ur =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback