Tisdag - 110405

2011-04-05 22:11:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Kväll :) Idag har busen vart på dagis och vi har tagit det hyfsat lugnt här hemma, Linus har sovit middag i sin säng, hör o häpna, i nästan 3 TIMMAR!! Jag var i chocktillstånd kan jag lova er, han som inte har sovit mer än typ 30 min i sin säng under dagtid, jag hoppas det vill fortsätta . =) Sen har Jörgen rivit tapet i köket, spacklat & slipat . Och nu ikväll har han tapetserat lite mer än halva köket, och får ta det sista imorgon . =) Skit snyggt blir det och jag är super nöjd, ska ge er en liten tjuvkik sen :-) Allt som ska upp sen är en tavellist & lite inramade foton ! :)

Vädret har vart skit idag . Så vi har hållt oss inne hela dagen . Myspyst och tvättat . Jag ska alldeles strax gå ner och hämta tvätten, samt städa i tvättstugan så jag inte får skit för det sen. Imorn är det onsdag och Jörgen ska börja jobba igen :/ Sen ska jag & Linus på Babysång , sen får vi se vad som händer och sker, blir nog rätt lugnt skulle jag tippa på. Städa lite här hemma, ska rensa på Williams rum med, skulle gjort det idag, men tiden fanns inte riktigt.

Nej.. Om jag skulle hämta den där tvätten ?

 

- en bit på vägen .


Kommentarer
Postat av: Anna

Blir det dem tapeterna i hela köket, eller fond?

Snygga är dem ialf =)

2011-04-06 @ 10:22:45
URL: http://zombii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback