Tisdag 19/4

2011-04-19 07:51:28 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn! :) Natten har vart sådär :/ Linus har vaknat 3 gånger om, men somnar om lika fort igen. Jobbigt att bli störd i sömnen bara på natten, men så är de ju . Alla barn sover inte som William gjorde när han va liten. :P Morgon gjorde William vid 05.30 =/ Seeeeegt! Då hade han dragit bort knappen till taklampan i vardagsrummet, så det var bara att knalla upp.

Är lite trött idag :/ Barnen har precis ätit frukost, lyckades få i Linus lite frukost. Och idag fick det bli gröt. Och det slank allt ner . =) Om en stund ska William till dagis. Och jag o Linus ska fika med Kajsa & Angelica lite senare idag. Idag borde jag bära upp skiten på vinden som jag dragit mig för så länge, men jag vill inte ha skiten ståendes i lägenheten, men jag orkar aldrig bära upp det . Haha!! ;P

Annars händer det inte mkt idag . Tänkte jag skulle se om jag kunde få tag i nån tvättid, fullt i tvättkorgen igen :/ Nepp, nu ska jag göra oss klara här och ringa och väcka Sara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback