Liseberg

2011-08-19 22:12:38 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Igår packade vi in hela familjen i bilen och åkte till Liseberg :) Vilket var väldigt uppskattat av båda barnen, William åkte massa karuseller, Flumride, Lisebergsbanan och en massa barnkaruseller :) Även Linus uppskattade det, va riktigt kul och kolla in alla karuseller som rörde sig, att sova gick inte för sig trots att han var supertrött. Gick inte för sig, det fanns ju så mycket roligt att titta på . Jag köpte mig ett åkpass jag med så jag också fick åka med min stora kille :) Vi fick även sällskap av brorsan och det va uppskattat av William . Va ju tvungen att testa den nya attraktionen Atmosphere ;) Men jag tyckte inte alls den var så märkvärdig, ungefär som Höjdskräcken bara att man åkte högre upp :-P

Idag fick vi åka till vetrinären med Rocky :-/ Han haltade och hade jätte ont i sin tass . Så vi tyckte att det va bäst att kolla upp. Så tassen röntgades & dom klippte klorna, röntgen visade en uppluckring av nåt inne i tassen, så vi skulle komma tillbaka på måndag och träffa ortopeden. Hon tyckte sig också höra ett blåsljud på hjärtat, men va inte helt säker om det va det eller om det berodde på att han andades konstigt för att han hade munkorg på sig. Men vi får väl se vad som sägs på måndag när vi ska tillbaka. Hoppas ju på det bästa såklart :)

Nu ikväll kom min mamma hit . Hon ska passa barnen imorn när jag ska på Bröllop :) Får hoppas det ska gå bra =) Nej, nu är det snart dags att sova :)

Natti . ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha atmos fear inget märkvärdigt??????? Jag har tittat på den och aldrig för mitt liv att jag sätter mig i den!!! Never never NEVER!!!!!! Har åkt höjdskräcken en gång och aldrig ner! Ser inte vitsen med att möta döden för några sekunder! Aldrig! Hahahaha

2011-08-19 @ 22:40:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Haha!! Ja lite chocken är jag nog men sånna "karuseller" ser jag inte nöjet med :) men sen åker jag allt!! Haha! Ja jag ska dit om några veckor utan barn och då ska det banne mig åkas :):)

2011-08-20 @ 09:18:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Martina

Hej tjejen!



ni verkar ha haft de grymt kul:) förstår att de var nått riktigt kul för William:)



härliga bilder:)



hoppas er hund blir bättre och att de inte är nått.



ha en fortsatt bra kväll

kram

2011-08-20 @ 22:09:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

hoppas de går bra med Rocky!



ja tänkte fråga dej som åkte buss sist :P va de en sån buss som man måste vika ihop vagnen å lägga i bagage luckorna dom har på vissa bussar tex om man ska te GBG centralen..eller va de en sån buss så man kommer på lätt med vagnen?

Kram

2011-08-21 @ 11:05:22
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

okej va bra :) men de va ingen sån smal buss va? med smal trappuppgång om du förstår va ja menar? :P tänkte jag kommer ju ha syskonvagnen när jag åker :P

2011-08-21 @ 11:14:11
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

va bra :p hade blivit lite tröttsamt om man dratt sig dit så får man gå hem igen haha

2011-08-21 @ 11:27:12
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback