Måndag - 110829

2011-08-29 07:28:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Goder morgon! :) En trevlig helg har vi haft ! :) I lördags hade vi som sagt kalas & William fick massa fint. Bilbanor, kläder, Blixten handduk, gatukritor . Ja massa fint och han vart jätte nöjd . Det va verkligen fullt ös här hemma, dock var jag tvungen att gå innan allt folk hade gått då jag skulle iväg på party :) Hade en jätte kul kväll med bara massa härliga tjejer! ♥♥

Blev en sväng till stan och till nattklubben Lipz. Där dansade vi så svetten rann . Och hemma var jag vid 03.30, då blev det bums i säng. Och det hade gått jätte bra med barnen för Jörgen, men jag hade inte väntat mig nåt annat heller . Dom har ju världens bästa pappa! Sov fick jag göra ända till 12 igår, fast barnen kom allt in o petade på mig ett par ggr :-P

Jörgen hade fixat smaskig middag när jag kom ut. Skinkschnitzel, kroketter med vitlökssmör & beasås! Sen satte jag igång och städade och donade här hemma, så det såg ut som jag ville ha det tillslut ;) Det är kul med kalas, men det är roligare när det är över, blir ju lätt väldigt stökigt. men men . Sen åkte vi iväg på kvällen för William ville ha kvällsmat från McD, han hade ju sin gratismeny som han hade fått i födelsedagspresent, så då fick han det :)

Sen va det läggedags för ungarna och vi hade söndagsmys i soffan kollandes på Batman Begins .
Nu ska vi strax göra oss iordning för dagislämning .

 

Jag bjuder på denna ;D


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

HAHAH fasen vilket underbart kort på dig. Blev riktigt glad när jag såg det :)



Håller med dig om kalas. Alltid kul, men vem e de som får städa efter??? ;)

2011-08-29 @ 10:36:56
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Jannice Lindell

du har g¨ått ner massor i vikt ser ja. hur gjorde du? kram

2011-08-30 @ 21:29:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback