Min älskade bästa vän ♥

2011-08-30 20:13:25 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(7) «


 

Hur tar man farväl av sin bästa vän?

Den som alltid finns vid ens sida? Den som aldrig bryr sig om hur du ser ut eller vilka kläder du har på dig? Han som älskar dig villkorlöst oavsett vad? Han som skulle ge sitt liv för dig? Han som skyddar dig till varje pris? Hur i helvete tar man farväl av nån som skulle göra allt för dig? HUR ?!

 

Fan Rocky, det va inte så här det skulle bli . Älskar dig till månen och tillbaka .

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, min fina hårboll ♥ / Din matte .


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet precis vad du går igenom =( Vet precis hur ont det gör!Tårarna vill aldrig ta slut!Styrkekramar till dig!

2011-08-30 @ 21:03:05
URL: http://enyasmamma.blogg.se/
Postat av: Jannice Lindell

de är de som är svårt att göra. men man lär ju acceptera de bara. vad är de som har hänt? kram

2011-08-30 @ 21:27:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Marina

Vet hur det känns,har varit med om det 2 ggr o när det hände andra gången hade ja precis kommit över de första & de va ändå tre år imellan dem som dem försvann.. =( hunden är ju ens bästa vän <3 skickar styrkekramar från mej & Emilia

2011-08-30 @ 21:32:18
Postat av: malin

Jah får tårar i ögonen när jah läser detta:( lilla rocky älsklingen !<3

2011-08-31 @ 00:21:56
Postat av: malin

Jah får tårar i ögonen när jah läser detta:( lilla rocky älsklingen !<3

2011-08-31 @ 00:40:56
Postat av: jenny

Jag har avlivat 5 djur i mitt liv. 4av dom var hästar, och den5:e var min hund för 6månader sedan. Avliva hunden var 10 ggr jobbigare än hästarna, det var rent ut sagt skitjobbigt men man är ju skyldig dom det, att avsluta livet för de när de mår dåligt. Styrkekram till dig!

2011-08-31 @ 08:01:19
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Förstår dej exakt, vi fick avlida våran för 2,5 årsen å ja kan gråta än för de..

det tog några dagar innann man återhämtade sej..

Nu köpte vi en ny ganksa fort efter...

Men försök å ta de som de kommer. Det kommer att bli bra igen, fast de e jobbigt nu.

2011-08-31 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback