Tisdag - 110823

2011-08-23 23:23:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå där mitt i natten . I förmiddags åkte jag & Sara hem till Emma & Charlie för lite kaffe & tjöt, trevligt trevligt vare =) Linus röjde järnet hemma hos henne :) Hihi! Lyckades tom dunka huvet i bordet & få ett fint märke :( Stackars skruttas . Sen bar det av hemåt för då kom den stora huliganen hem & Jörgen skulle bege sig till jobbet.

Barnen röjde som fan här hemma . William sprang runt & Linus stog & dansade. Fullt ös, medvetslös! Sen hade jag två trötta barn som somnade utan bekymmer. Och nu ikväll har jag vart på NÄL en sväng och hälsat på barnas kusin Anna som ligger inne med sin dotter Ewelina. :/ Lilla stackars prinsessan :( Hoppas hon blir bra snart så dom slipper de där jobbiga stället. Samma avd som vi låg på med Linus när han hade sonden. Slutade med lite tjöt hos Sara innan jag pallrade mig hemåt och här sitter jag nu.

Ska alldeles strax lägga mig och sova för imorgon fyller min stora pojke 4 år ! Och dagen kommer vara fullspäckad, med först paketöppning, sen morgonkaffe hos Anna & Dante, för att sen handla & baka tårta. Och sen kommer Angelica på besök, så ja.. Fullt upp! Så det är nog bäst jag går och lägger mig! :)

 

- gammal bild på min sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback