Tisdag - 110830

2011-08-30 06:49:09 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God morgon ! :) Kvällen igår var sådär, jag satt mest och tänkte och grät om vart annat . Vi har tagit ett ganska så jobbigt beslut när de gäller en sak, och det känns riktigt tungt. Kommer berätta om det så småningom, men just nu orkar jag inte . En del vet om det, och det får räcka så. Återkommer mer om de när jag mår bättre . Somnade nog inte förän kl va efter 2 inatt . Så några timmars sömn har jag fått. Barnen vaknade runt halv 7, så då klev vi upp.

Lillplutten hade bajsat så bara ge han ny blöja. Ska alldeles strax ge han lite välling & William frukost. Sen bär det av till dagis idag igen, Jörgen borde väl komma hem från jobbet strax. Så då hinner jag springa ut med Rocky för morgon kissning & bajsning. Så han klarar sig en stund.

Idag när William är på dagis ska jag & Linus ner till Överby och träffa Lina & Melanie, samt hämta ut mer smärtstillande till Rocky så han klarar sig ett tag till. Inget roligt väder ute direkt, men får klä på oss regnkläder och ge oss ut i rusket ändå. :-P


Kommentarer
Postat av: Åsa, Thea och Melwin!

Kramar om!!!

2011-08-30 @ 08:13:34
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Vera & Marcus!

Tänker På Dig & Barnen!



Jag lyssnar gärna & är ett bra stöd Marie(L) ,det ska du alltid veta att jag finns här för dig...



Massa StyrkeKramar Vera & Marcus...

2011-08-30 @ 11:19:57
Postat av: Mia

Hunden?:(

2011-08-30 @ 12:43:24
URL: http://enyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback