Torsdag - 110811

2011-08-11 06:16:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon ! :) Igår blev det en sen kväll för mina skruttisar, William hade sovit på dan & Linus somnade en stund i bilen när vi var och handlade vid 17-tiden. Vilket resulterade i att William somnade vid 21.30 & Linus vid 21.15 . Men inte fan sov dom längre för det :P Det va uppstigning 5.30 iaf . Men jag börjar vänja mig nu att få gå upp tidigt även om jag är trött.. Men får jag sova mer än 5 timmar per natt så är det lyx :) Tur att dom är så förbannat söta båda två :)

Nu sitter mina två skruttar och busar tillsammans. William leker med en leksak och Linus sitter brevid & skrattar :) Mina fina ♥ Gud va jag älskar er två, hur hade livet sett ut utan er? vad hade man haft då? Nej, mitt liv består av mina barn, min familj. Har jag er så behöver jag inte ha nåt annat !! Visst att det kan vara jobbigt ibland, men bara man får ett lite leende från sitt barn så är allt det "jobbiga" som bortblåst. Nej, jag är verkligen lyckligt lottad som har en underbar man som jag älskar så högt på denna jord, som alltid funnits där för mig & två underbara barn som jag fått äran att vara mamma till . ♥♥♥♥♥

Igår hade vi Kajsa, Harry & Wilma på en liten kaffedate! Barnen lekte, fast Linus ville helst sitta hos sin mamma. När dom gick hem så var det mest mys här hemma! :) Idag ska vi hem till Jörgens kompis Robert & hälsa på o dricka kaffe samt låta barnen leka. Kan nog bli trevligt .

 

- älskar denna bilden på mina fina små ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback