Dan före dopparedan

2011-12-23 08:45:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Till Filippa:
Tack för din kommentar. Jobbigt för din systerson att ha de så med sin mage, och jag tycker faktiskt att det är ganska sjukt att dom gjorde gastroskopin på han i vaket tillstånd. Linus kommer sövas, blandade känslor för min del, klart att jag inte vill söva honom, MEN jag vill inte heller att han ska göra den i vaket tillstånd. Så jag intalar mig själv att narkos är de enda rätta för att han ska slippa onödig plåga.

På tal om Gastroskopin då. SÅ fick jag brev igår om när. Så den 17 Januari (Jörgens b-day) äger den rum. Tiiiiiidigt på morgonen, så William måste lämnas på dagis strax innan 7 den dagen . Skriver lite mer om den vid ett annat tillfälle. Det känns fortfarande inte jätte bra, men det måste gå bra, det bara måste det.

Igår hade jag och barnen en heldag på Överby, det blev klädshopping till barnen. William fick en massa nya kläder, bla en onepiece eller ja jumpsuit, för de va ju ingen äkta så :-P Men han gillar den. Passade på att fika när vi ändå var där.

Nu har jag precis betalat räkningarna, och julskinkan är i ugnen. Doftar ljuvligt ♥ Barnen springer runt o skrotar i sina onepieces! :) När Jörgen går upp sen vid 13 har vi lots of stuff to do ! :P


Kommentarer
Postat av: ENDENISE.SE

sv: tack gulle du! Klart jag är stolt över mig själv, det ska man ALLTID vara :)

2011-12-23 @ 12:41:54
URL: http://endenise.se
Postat av: Alexandra

Vart hittade du onepiece eller "onepiece" i williams storlek ? min lillasyster vill ha en men vi har inte hittat i hennes storlek tyvärr :)

2011-12-23 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback