Fjärde Advent

2011-12-19 00:19:02 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så va den här helgen förbi..
Inte mig emot, för den har vart förbannat tråkig. Idag är jag på riktigt pissigt humör, så skulle kunna ösa ur mig både de ena och de andra, men de kommer inte hända, kanske i den privata bloggen, men det passar sig inte riktigt här. Hursomhelst, så har vi inte gjort så mkt idag, har umgåts med mina underbara barn hela dagen lång ♥ Precis som vanligt med andra ord :)

Går in mot slutspurten mot julafton nu med, men jag kan inte påstå att jag längtar direkt. Ser bara allt som ett enda stort stressmoment just nu =/ Tråkigt men sant. Är inne i en enorm svacka så de finns inte, klarar inte ens av att äta.. Har inte ätit riktig mat sen i torsdags, de går bara inte. Har ingen som helst matlust eller ens en gnutta hungerkänsla.. Så just nu lever jag på kaffe & te. Inte bra, jag vet. Men går det inte att äta så går det inte.. Jag överlever nog ändå. Har klarat mig utan mat förr, så gör jag nog det nu med.

Nej, sova nu kanske.. i min ensamhet, som vanligt..

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-12-19 @ 01:17:40
Postat av: Gelica

Krama <3

2011-12-19 @ 08:51:37
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: nalle333

Hoppas de blir bättre snart!

2011-12-19 @ 10:35:39
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Rebecca

Krya på dig! Inget kul det där :(

2011-12-19 @ 18:36:46
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback