Måndag - 19/12

2011-12-19 12:11:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå! =)
Är på lite bättre humör idag, men bara lite :-P
Linus somnade precis efter att ha röjt loss här hemma sen 06.30. Är fullt ös på honom från att han slår upp sina ögon till att han stänger dom . Fattar inte vart all hans energi kommer ifrån? :) Men de är kul att se han röjja runt. William är på dagis, han fick åka med Nicolina & hennes pappa idag. =)

Men det är snart dags att hämta honom igen. Och då blir det lite tjöt hos Sarah :) Innan vi drar hem för att barnen ska få middag, hoppas kunna peta i mig nåt idag. Har inte lyckats med det än. Usch, hatar när det blir så här, och jag kan inte äta bara för att äta.. Måste vara hungrig, men känner ju fan inte en gnutta hungerkänsla =( Nej, det ger sig väl.. Visste ni att kroppen faktiskt klarar sig utan mat i 6-8 veckor?! Det är ju sjukt.. Bara man dricker.

Nej nog för mig idag. Jag ska dricka en kopp te nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback