Onsdag - 21/12

2011-12-21 09:45:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon! =)
Pissnatt är vad vi har haft, William vaknade igår kväll och va ledsen och saknade sin pappa =/ . Sen tog det en stund innan han somnade om, Linus har vart vaken och skrikit, William kom in till mig vid 4 och ville leka med bilar, Linus skrek lite till och sen lyckades vi somna om till halv 7 tillslut. Summan av det hela = TRÖTTHET! Linus va nog trött han med, för han sover nu, efter att vi lämnat William på dagis. Hans sista dag för det här året =) Så nu hoppas vi på en mysig julledighet tillsammans! :)

Igår var vi på Överby jag och Linus. Han fick nya vinterskor, då hans gamla inte passar hans fot som den ska :/ Och William fick en julklapp, som jag vet att han kommer ä l s k a ♥ Idag har vi inga planer what so ever! Hemmamys kanske, eller ja.. =) Nåt hittar vi säkert på . Egentligen så skulle jag behöva åka och handla, MEN de gör jag inte med barnvagn. Nepp, då får Jörgen vara med .

 

Det tar sig, sa pyromanen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback