Shoes, shoes, shoes .

2011-12-21 23:36:39 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Are a girls best friend ♥
Jag har funnit ett par älsklingar, som bara skrek  - KÖP MIG!!! Så jag, den svaga länken i mig kallat "impulsshoppande" gav vika, jag vet jag är klen, men jag kunde inte motstå. Så ja, I'm with shoes! Men får väl se om dom passar först, annars får jag väl skicka tillbaka dom. Annars idag har vi vart och handlat julmaten, fick tag i en fin skinka & massa annat smått o gott! :) Kommer bli asagörbra!

Massa annat slank också ner som vanligt . Imorn blir det en ny tur till Överby men med barnen, ska kika efter lite nya kläder till William, behöver fylla på hans garderob lite granna. Sen måste jag hitta en skjorta till julafton, och jag vill ha en röd tillsammans med en svart slips, han kommer bli så snygger så! =)




Är dom läckra eller vad?

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

dom är skit snygga!! vilken färg tog du?

2011-12-22 @ 09:21:47
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Mia

hahaha=) blev också dökär i dem:) så jävla snygga!! dock ville jag har svarta, men då vart inte nitarna lika snygga ju:( Så blir nog ett par röda. Beställde du dom gröna som är på bilden eller?

2011-12-22 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback