Shopping

2011-12-01 22:28:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Bloggen!
I förmiddags tog jag och barnen bussen till Överby för att möta upp Sofia & Liam för en fika på Espresso House. Mumsigt var det, och Sofia hade blivit riktigt rund om magen :P hihi. Fick även bli lite shopping, eller jaaa pepparkaksdräkter till pojkarna, ska försöka mig på julkort imorgon. :)

Två julklappar till William hittade jag med. Har även hittat en till till Linus som jag ska köpa :) Får åka ner imorn, den är lite större så den kan jag inte ta med mig hem själv ;) vad det är får ni se på julafton :)

Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Jörgen är hemma idag från jobbet för han har så ont i sitt knä. Så vi har slått in julklappar och myst i soffan. Efter en liten fight idag, men nu är det bra igen, det kan inte alltid vara på topp, man måste bråka lite för att rensa ur luften, bara nyttigt, även om jag alltid börjar gråta när vi bråkar :/ huvudsaken är att det är löst nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback