Snöööö

2011-12-06 09:57:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det har snööööat :)
Det började snöa lite lätt igårkväll, men imorse när vi vaknade var det helt vitt på backen. Ska tydligen komma mer snö ikväll. Inte mig emot, får gärna komma massa snö, så vi kan ut och åka pulka. :) Ska bli kul och se hur Linus ska reagera på snön :) För då kanske man kan hitta en uteaktivitet som passar lillherren, för att leka på lekplatsen är ju bland det värsta han vet.

Annars plågas jag av ett förbannat äckligt munsår, tacka fan för att jag hade munsårsplåster hemma annars hade jag dött och inte kunnat sova inatt. Plus att de hindrar en från att pilla och förhoppningsvis läker det snabbare då. Nu får de gärna försvinna tycker jag, men kan väl räkna med ett par dagar till.

Annars är de rätt lugnt idag, har inte så många planer faktiskt =)


Kommentarer
Postat av: Maria Pontuz mamma!

Det är ju upp till dig om du vill sätta lösenord på din blogg,men jag hoppas att man får fortsätta följa er,gillar din blogg.

2011-12-09 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback