Tisdag - 111227

2011-12-27 08:19:40 Dagboken
» Kommentarer(6) «


God morgon tisdag .
Igår va vi en snabbis i Borås för att hälsa på barnens mormor & för att dom skulle få lite julklappar. Vi stannade inte så länge, utan vid 18 tiden åkte vi hemåt, i hopp om att lyckas hålla barnen vakna hela vägen hem, och vi lyckades. När vi hade ca 6 mil kvar hem så började William spy =/ Dumma åksjuka! Vi hade glömt att ge han åksjukemedicin innan vi åkte hemifrån, så får väl bara skylla oss själva egentligen, dock synd om William som tvingades spy i bilen :( Han tycker ju det är så äckligt och blir så ledsen efter att han har spytt. Väldigt ångerfull och ber om ursäkt för att han gjorde så.

När vi kom hem va det läggdags för båda två. Och sen fick jag äta lite sen middag och kikade på Victoria Secret fashion Show . :) Om en stund ska jag ner till stan och möta Elina, själv! Känns lite konstigt, jag har ju liksom med mig barnen alltid . Finns knappt nåt jag gör utan dom, men dom får stanna hemma med sin pappa nu. Anw, Elina ska kika på tapeter, sen ska jag byta en julklapp som jag fick av Jörgen. Sen har jag ett besök på Vårdcentralen igen, ännu mera blodprov.. Blöööh! Bara låta dom tömma mig på blod och se glad ut ;)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

himla fin tröja! :)

2011-12-27 @ 19:37:52
URL: http://endenise.se
Postat av: Melinda - En lycklig 3 barnsmor

sv, Tack gumman :)

2011-12-27 @ 23:26:08
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Karin

Varför tar du blodprov? Läser din blogg då och då, kanske har missat det. :)

2011-12-28 @ 20:10:17
Postat av: Marianne

Blodprov???? Vad har du för problem???



Mvh marianne

2011-12-28 @ 22:15:50
Postat av: Martina

stakarn, jobbigt de där med åksjuka:(



snygg outfit:) varför ska du ta en massa blodprover? du behöver inte skriva..



hoppas allt är bra

kram

2011-12-29 @ 11:13:39
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

de gick för jävla bra å ha date hurru ;)

ja fick aldrig nå svar ang vilken buss som passa er bäst å ja ville inte hålla på å sms terra dej så vi får ta de efter vi vart i sthlm istället =)

2011-12-29 @ 20:33:11
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback