Tjuvarnas Jul

2011-12-10 07:20:04 Marie frågar
» Kommentarer(2) «


 

Är mååååånga år sen jag tittade på julkalendern, men nu när man har barn i den åldern är det väl dags att börja titta igen. Vi har följt årets julkalender nu i 9 (snart 10 avsnitt) Och jag tycker fakiskt att denna är bra, spännande och kul att följa. Nu har jag visserligen sett alla avsnitt ;)

 

Nu sitter vi i soffan jag och mina prinsar och väntar på att kl ska bli 8.45 så julkalendern ska börja. =) Följer ni årets julkalender?


Kommentarer
Postat av: Gelica

Vi har kollat på julkalendern ibland. Jag glömmer lätt bort den på kvällarna.

Men jag tycker den är rolig och mysig.Tore tycker det är spännande och Zeb är det lite sådär med.

2011-12-10 @ 09:43:20
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

hej vännen

vi får nog skippa date än så länge då Linus är sjuk nu :( ja får återkomma när han är frisk

Kram

2011-12-11 @ 20:57:36
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback