Torsdag - 15/12

2011-12-15 09:25:51 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej o håååå... =)
Igår hann jag helt enkelt inte med en uppdatering, fullt upp hela dagen. Man får inte sitta ner många minuter nu. Linus är överallt & ingenstans ;) Pillar på allt, speciellt i köket. Eller drar ute byrålådor och sen dra ut alla kläder är väldigt roligt, så man får passa honom hela tiden nu. :) Måste hursomhelst köpa barnlås till skåpen & lådorna till köket nu känner jag. Är nog säkrast så .

Efter att barnen somnat igårkväll så bakade jag lite, det blev mozartkulor & knäck. Knäcken blev lite för hård bara :/ Men får väl koka ny, även om det är så jävla kletigt o kladdigt. MEN gott är det, en riktig sockerbomb!

Steg upp strax innan 8 idag, när Jörgen skulle åka till jobbet. Och nu leker barnen inne på rummet och jag försöker knåpa ihop ett inlägg här, innan dom vill ha sällskap. Annars har vi inga planer idag, får se vad vi hittar på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback