Lördag 110115

2011-01-15 10:34:46 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Morrn :-) Igår hade vi en riktig mysfredag :) Åt Tacos ihop med Sara, Toni & Nicolina. William var ju hos Carina. Och anledningen? Jo, han gillar att vara där ibland, och där kan han få lite mer uppmärksamhet, givetvis får han det hemma också, men det blir inte på samma sätt. Eftersom Linus fortfarande vill ha mycket närhet. Linus somnade vid 20-tiden i Sara's & Toni's säng. Och då somnade han för natten. Sen drack vi lite kaffe, målade naglarna och hade allmänt trevligt :-) Som alltid. Jag & Linus gick hem vid tolv, bäddade sedan ner han i sängen, och han sov till 04 ungefär :) Då ville han äta igen, och mina tuttisar var väldigt fyllda :) Haha!!

Gick upp vid 8.30 idag för o byta blöja på lillfisen, och nu sover han förmiddagsnap. Och jag ska väl tvinga mig i lite frukost, Jörgen är ute och skottar snö, för det här snöandet verkar ju aldrig ta slut. Har vi fått en ny istid? Jag vill bara ha lite vår nu, lite värme!! Det har ju vart snö sen Linus föddes, första snön kom ju när vi låg inne på Neonatal =/ Nej, jag är bra trött på de här vädret nu..

idag kommer får vi besök av Emma som hade köpt nåt till Linus :) Spännande! Annars är planerna inte så många.


Kommentarer
Postat av: Jelica

Jag tycker det är mega mysigt med snö och sen smidigt.

Vi bor ju en liten bit utanför så grabbarna tycker det är jättekul att komma ut och åka lite pulka och gräva i snön :)

2011-01-15 @ 18:06:18
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-15 @ 22:49:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Snyggt det blev med naglarna!!!

Kul att följa andra mammor!

Hoppas du får en trevlig kväll!

2011-01-16 @ 19:03:20
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Håller helt klart med dig Marie, VÅR!!

ÄR så förbaskat trött på all denna snö, så jag är tom lite glad att det regnar ; )

2011-01-17 @ 09:20:00
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback