Söndag 110123

2011-01-23 11:13:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår var vi ute på premiär promenad med Linus i selen :-) Det gick jätte bra, och den var jätte skön att bära i, så det kommer vi göra fler gånger. Sen kom barnens farfar och hämtade oss så vi kunde komma på Liams kalas. Linus sov i babyskyddet under hela kalaset, och lagom tills vi skulle åka hem igen vaknade han och ville ha lite påfyllning i magen. =) Sen var kvällen ganska så lugn, Jörgen åkte till jobbet och jag la barnen så jag fick en myskväll i soffan all by myself :)

Imorse väckte William mig vid 7, men jag var redan vaken för Linus låg och åt, men avbröt lite snabbt för att sätta på TVen åt William, och sen fortsätta amma Linus. Och då somnade han, så jag flyttade mig till soffan typ halvdö, för imorse var jag trött =/ Det var riktigt längesen jag kände mig så trött.. Jag brukar bli pigg ganska fort när jag klivit upp, men idag var som ett töcken.. Uscha!!

Om en stund ska jag bädda ner Linus i vagnen så ska vi åka hem till Amelie :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback