Back to work :/

2011-07-25 10:41:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag ska Jörgen börja jobba :/ Så han ska väl strax gå och lägga sig, då han startar med nattveckan :/ Segt! Då träffar han ju tyvärr inte barnen så mycket denna veckan, och jag vet att dom kommer sakna honom. Det märks väldigt tydligt på båda två när Jörgen kör natten. Tur han bara har det så varannan vecka, så dom hinner få lite kvalitetstid med sin pappa.

Inatt fick vi besök av William . Han sprang in till oss och var helt panikslagen, darrade som ett asplöv. Stackaren hade drömt en mardröm, att en tiger jagade honom och skulle äta upp honom. Så han fick sova inne hos oss. Så imorse var jag trött, för han är fan som en virvelvind när han sover inne hos oss. Men han sov gott iaf, är väl kanske huvudsaken  ^^ . Linus han har sovit gott han med. Jörgen gick upp med huliganerna vid 7 :) Härligt när dom börjat sova lite längre på morgonen, men bara för att jag skriver det nu, så kommer jag få äta upp dom orden imorn bitti tror jag.

Dagens planer då ? Vet inte riktigt än vad vi ska hitta på. Men det ger sig säkert. Nåt ska vi väl lyckas hitta på. :)
Är ju inte jätte roligt väder ute, men får väl klä på barnen så man kan gå ut en sväng och roa dom eller nåt. Nu ska Jörgen försöka lägga en övertrött Linus, men lillherren är inte riktigt med på noterna, man kan ju missa nåt och de är ju farligt! :-P


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

vi kanske kan ses nån gång om du har lust? =)



har du haft den sjukdomen sen du föddes eller kan man få den senare i livet?

då förstår jag att era fina prinsar är lite extra efterlängtade :)

Kram

2011-07-25 @ 10:54:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

okej då förstår jag, är de nån mer i din släkt som haft samma "problem" tänkte om de va ärftligt?



nej men precis de är ju bara buss eller bil om man har körkort ;)

2011-07-25 @ 11:52:17
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

då kan vi bilda klubb jag har inte heller tagit tag i saken me körkortet..eller jo jag började köra precis innan jag visste att jag va gravid med vincent :p sen kom illamåendet å sen dess har de vart på is haha

2011-07-25 @ 13:21:40
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback