Fika på Slusscafeet

2011-07-03 20:51:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har det inte hänt så mkt vettigt. Sov knappt nåt inatt för det var så jäääkla varmt i lägenheten och trodde nästan ärligt talat ett tag att jag skulle dö av värmeslag, somnade vid 01 & vaknade vid 04 och då kunde jag inte somna om. Så nä, mycket sömn har det inte varit kan jag lova. Linus har inte velat sova på dan heller så jag har inte kunnat vila mig direkt :/ Men la mig en stund med Linus när Jörgen vaknat & då sov vi iaf en timma. det va inte liiiiite svettigt kan jag lova :-P Men ack så mysigt att sova med honom, det har inte hänt sen jag slutade amma, innan samsov vi ju jämt, saknar det lite faktiskt, men är allt skönare att han sover i egen säng.

Sen åkte vi en sväng till Slusscafeet & fikade med Jörgens bror + tjej. Skönt att få komma ut lite och hitta på nåt annat. :) Och nu ikväll har jag städat undan alla leksaker och dylikt som jag alltid gör när barnen somnat. Tagit mig ett glas cider & nu har William precis somnat, i min famn av alla ställen. Kan ju påpeka att det händer typ aldrig. Så gosigt så :) Hihi . Nu blir det myskväll med mannen min, för nu har han äntligen semester =) 5 underbara veckor ska vi ha tillsammans!! :) Första semestern på måååååånga år. Även om han ska jobba som ordningsvakt lite då o då under semestern, men de är mest helger så de gör inte mig så mycket.

 

Soffhäng ;-)

 

 

Myspys!

 


Kommentarer
Postat av: Martina

låter som en mysig dag:)

2011-07-03 @ 22:10:07
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback