God morgon .

2011-07-10 06:54:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morsning Korsning! :)
Hade en härlig dag igår, förmiddagen spenderades inne, städandes & tvättandes. Jörgen sov och barnen röjde, i en liten förhög ljudnivå, ja iaf William. Han har en tendens att bli ganska så höjljudd av sig, samt att han helst inte lyssnar alls vad mamma säger och tillslut får man ju ryta till och då är jag ganska högljudd av mig, men man måste ju säga ifrån?! Och då väckte vi Jörgen, men så är det! Sen va Jörgen & William hos farmor en sväng, jag & Linus passade på att sova ist, och det va gott! Vaknade när dom kom hem igen, satte då igång med middagen som igår fick bli Kyckling & Ris! :) Smakade namnam :-)

Tog sen med mig barnen ut på en promenad :-) Vi gick runt NÄL, William var väl inte sådär jätte sugen på att bara vara ute och gå, men det fick han göra ändå :-P Haha! Tog med mig kameran ut & passade på att fota lite. Sen stannade vi hos Sara en sväng så barnen fick leka lite. Så när vi kom hem stendäckade dom, Linus har inte ens vaknat inatt för att äta. Så han måste vart jätte trött, stackaren. :) Men inte mig emot, då fick jag lite sammanhängande sömn, eftersom jag la mig rätt sent, fastnade i telefon igår.

Idag blir det lite lek & bus med Sara & Nicolina. Hoppas det inte ska regna så man kan vara ute. Och gå till lekplatsen! :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback