Kvälls update .

2011-07-13 21:45:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll allesammans!
Nu är barnens mormor på besök hos oss. Vi tog bussen ner till stan i eftermiddags för att möta upp henne, tyvärr gjorde William en liten olycka, så vi sprang in på Kappahl och köpte nya kalsonger & byxor till honom :-P Jag hade tyvärr inte med mig ombyte till honom, eftersom han inte brukar kissa ner sig, händer typ aldrig. Men idag hann han väl inte antar jag. Men så kan det gå ibland, när vi kom hem var det dags för nattning av barnen, Linus somnade med en gång, medans William var lite svårare att lägga idag, men tro jag det? Vem vill sova när mormor är här? Ja, förutom Linus då. Han skiter nog ganska löst i det, han är nöjd så länge hans mamma är hemma :-P

Men iaf när jag fått barnen i säng fixade jag lite te till oss & lite kvällsfika. Just nu sitter jag och kollar på Livet på BB. Och vad jag längtar tillbaka, hihi ^^ Ja, till Linus förlossning då, inte Williams . Den gör jag helst inte om. Phu, det va riktigt jobbigt. Där kan man snacka blod, svett & tårar . Imorn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, är det fint väder kan man ju gå ut en sväng, annars får vi se vad som händer & sker. Jörgen är iväg på jobb nu iaf . GT Karnevalen på Stenungsbaden, så han är väl hemma lagom tills vi går upp imorn bitti . Sen jobbar han Torsdag, fredag & lördag på Swania, under Fallens Dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback