Leklandet

2011-07-14 21:07:55 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det blev en tur till Leklandet idag. William älskade det som vanligt, och Linus tyckte det va skoj med :) Vi åkte ruchkana & härjade i bollhavet, då mådde han som en kung :) Det blev även lite fika innan vi åkte hemåt, för då var Linus tröttis. Väl hemma var det bara att ta tag i vardagssysslorna i hemmet, dammsuga, plocka undan, hänga tvätten som låg i tvättmaskinen och väntade på mig. Och sen va det nanadags för Linus! Somnade som en stock, han orkade inte ens äta upp all sin välling. Tröttefisen ♥

William somnade strax därefter, så har hunnit få i mig lite kvällsmat, och nu sitter jag mest och gäspar. Så det blir nog sova tidigt idag. Man vet ju aldrig när dom där små trollen behagar att gå upp imorgon, men att få sovmorgon är inget att vänta sig i den här familjen :-P

Imorgon blir de en tur ner till stan och kika in Fallens Dagar :) Se om de är nåt att ha för William . Men de blir nog när Jörgen vaknat till liv, sen måste jag ju få äta langos! yammyamm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback