Lördag - 110709

2011-07-09 09:32:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vilken skitnatt.. :/ Jag somnade givetvis i soffan igår. Så trött jag blir, vaknade vid halv 2 av att Linus vaknade och ville ha välling, sen la jag mig och somnade och vaknade igen vid 4 för då ville han ha välling igen. Han brukar aldrig äta 2 ggr på en natt, men det var bara att gå upp och göra välling till honom. Och somnade om ännu en gång för att sen gå upp vid 6 när både barnen vaknade, så idag är jag inte så pigg! Men de får gå, gilla läget :) Linus har redan hunnit sova en sväng och då passade jag på att slappa i soffan medans William lekte inne på sitt rum . Just nu är båda barnen inne på rummet & leker. William leker gärna med sin lillebror, och han får gärna vara med honom inne på rummet, så sött så ♥ Dom kommer få det så kul ihop sen när Linus blir lite äldre och kan leka på ett annat sätt. Mina fina killar ♥♥♥

Igår åkte vi hem till Elina & David :-) Fikade & tjötade skit. Barnen lekte och hade jätte skoj. Sen när vi kom hem så blev det raka vägen till sängen för min barn som var dödströtta. Och jag la mig ju då på soffan för att kolla på TV men somnade ju givetvis. Idag är det lugna puckar har inget planerat, blir nog att dona lite här hemma. Just nu kör jag en maskin tvätt & även solen tittar fram nu, så kan nog hänga den ute :) Kanske ger oss ut på en promenad sen också. Får se vad vi orkar med :)

Nej nu får jag ta suras, nu har han tröttnat på sin storebror ^^ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback