Migrän ?!

2011-07-12 20:33:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse när jag vaknade trodde jag att jag skulle avlida. Huvudet bultade sååå hårt. Kunde knappt öppna ögonen för det gjorde så ont, så när Jörgen gick upp gick jag o la mig igen. Och lyckades ta mig upp efter 11 sen. Då var jag inte fräck vill jag lova. Men upp kom jag, sen packade vi in oss i bilen en sväng och snabbhandlade lite på Maxi . Så vi kunde få lite mat i magarna idag, och idag blev det nåt så simpelt som köttbullar & makaroner men det slank ner det med :-)

Nu ikväll har jag & William varit ute på lekplatsen nedanför oss med Sara & Nicolina. Och nu sover både barnen. Linus somnade vid 18-tiden & William alldeles nyss. Så nu har lugnet lagt sig här hemma. Imorgon kommer min mamma hit och hälsar på ett par dagar, hon ska passa barnen på lördag, för då ska jag gå ut & Jörgen jobbar, hon behöver bekanta sig lite mer med dom, så dom känner sig trygga med henne, men jag tror det kommer gå alldeles utmärkt, hon ska nog fixa mina 2 huliganer. Hon har ju trots allt uppfostrat tre egna barn, så varför skulle hon inte klara mina små busar? =) Dom är ju trots allt väldigt snälla, men lite busiga. Linus får man ju passa hela tiden, eftersom han ställer sig upp mot allt. ^^ Haha! Och William är ju bara lite trotsig. Men de ska bli kul, va längesen vi sågs nu & barnen kan behöva få en bättre relation med sin mormor. För mig känns det ändå ganska viktigt att dom har mormor, när inte morfar finns i deras liv, tyvärr.

Nepp, så det ska bli spännande, får jag ju dessutom lite sällskap när Jörgen jobbar på kvällen . ;)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

hur mår Linus numera?

2011-07-12 @ 20:57:06
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback