Torsdagkväll

2011-07-07 23:23:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var kvällen kommen.. Dagen har inte erbjudit på så värst mkt. Vid 12-tiden fick jag världens huvudvärk så jag la mig och sov i ca 2 timmar. Tack o lov släppte det sen, så vi kunde åka ner till affären en sväng och handla lite. Dock slutade det med att Jörgen fick gå ut med William till bilen, för han kunde verkligen inte sköta sig i affären :/ men men så är de ibland. Väl hemma hade vi en supertrött liten skruttas, så det fick bli välling & sängen för honom. och han somnade så gott så. Lillfisen ♥

Nu ikväll har jag vart borta hos Catrin en sväng och tatt en cider och tjötat skit :) Och snart är det dags att nana sängen, så man orkar med morgondagen. Imorn har vi inga som helst planer, Jörgen ska jobba på kvällen, men annars är det lugnt. Blir väl att mysa hemma och ha det mys! :) Nepp, nu kallar sängen på mig.

 

Jag & Catrins hundar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback