Åååh jag är så trött .

2011-06-25 06:15:37 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Trött är bara förnamnet idag :/ Igår gick jag och la mig vid 22, Linus vaknade vid 01 somnade om 02.30 Och sen gjorde han morgon 04.45 så pigg idag är jag ICKE! :/ men men, så kan det vara ibland. Det är ju tur man är en supermamma & en robot som orkar allt trots nada sömn. Igår var det midsommarafton . Vi gjorde inget märkvärdigt, vara nere på Överby & köpte en koppling til tvättmaskinen. Sen åkte vi hem och fixade lite midsommarmat, sill,potatis, gräddfilsås, köttbullar & prinskorv - och till efterätt jordgubbar & grädde :)

På kvällen åkte Jörgen & jobbade . Så jag blev ensam med dom små huliganerna. Linus somnade vid 19 & William somnade inte förrän 21.30. Han råkade somna en stund på dan, så det var ett helvete att få han i säng. Och efter han somnat gick jag också och la mig. Men sen har jag inte fått så mkt sömn ändå, så jag är rätt trött & grinig idag! Men jag piggnar väl till om stund och får väl hälla i mig en kanne kaffe eller nåt ? ;) Linus är iaf glad och kryper fram och tillbaka på golvet här hemma, nackdelen är att han ser ut som Rocky efteråt. Trots att jag dammsuger ca 2 ggr per dag så blir han ändå hårig. Men så är de väl när man har hund ;) Linus får byta kläder desto oftare ;D

Dagens planer är inte många . Blir ev att vi åker hem en sväng till David & Elina & dricker kaffe o umgås :) Annars är det rätt lugnt :) Nej, nu blir Linus arg för Rocky "pratar" inte med honom :-P

 

 

 

Tittut ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback