Akuten

2011-06-07 17:02:40 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Då ska vi strax knalla bort till Akuten :/ .. igen! Det är ingen direkt förbättring på han idag. Äter gör han väl, men ytterst liiite. Idag har jag fått i han en halv flaska välling & en portion gröt. Och sen kl 11 ingenting, eller ja en yoghurt vid halv 2, men den spydde han upp lika fort, så räknar inte riktigt det. Så jag ringde till barnmottagningen för råd, och dom ville ha in oss för en ny bedömning. Sen får vi se vad dom säger. =/ Usch gillar inte alls de här, gör ont i hela mig när han inte äter och jag inte vet vad det är som är fel. Nåt är det ju, det ser man på hela honom. Man får inte lämna honom en minut, han är enormt mammig nu. Och det är väl ett tecken på att han inte är helt bra, när han vill vara så nära. Lilla Pruttas ♥

Men vi får se! Tycker bara så synd om min lilla kille! Carina va snäll o ställde upp och tog William så jag slapp ha med honom till akuten, ifall de är tal om inläggning. Jag återkommer när jag vet mera.

Kommentarer
Postat av: Åsa, Thea och Melwin!

Nä fy då stackars lilla skruttkillen:( Han har det inte lätt eran lilla prins :( Hoppas de får reda på vad det är som gör att han inte har matlust och varför han spyr.

2011-06-07 @ 17:28:04
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Lisa

Hoppas det går bra på akuten och att det inte är nå fel på lillemanen! Tänker på er!

2011-06-08 @ 06:21:14
Postat av: maggan.

hoppas allt har gått bra!! har läst din blogg i 3 - 4 år nu ca (herregud är det så länge?!) :-) har en pojke som är jämngammal med william o en tös som e jämngammal med linus. så alltid roligt att läsa :D

2011-06-08 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback