Cellprov

2011-06-01 18:18:54 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har vi vart på smådjurkliniken i Uddevalla för ytterliggare en bedömning, kände att vi ville ha det från en annan vetrinär. Hon sa även denna att det var en tumör, men kunde absolut inte svara på om den var elakartad eller godartad, så hon tog ett cellprov på den som hon skickade iväg på analys, så nu är det bara att vänta tills vi får det tillbaka, så vi vet hur vi ska ta bort den, och vilka behandlingsmetoder som kommer ske och så. Men det ska nog gå bra :) Han är stark våran vovve, han fixar det!

Pengabiten har löst sig! :) Det finns helt underbara människor i denna värld, sen finns det riktiga stolpskott också, men dom kommer jag inte ödsla min energi åt! Den lägger jag på det som är viktigare än så, min familj & mina vänner - som jag vet bryr sig om oss! Så ja, nu känns allt bra igen, känner hoppet komma tillbaka till oss!

Life is good!

 

Always you & me ♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

<3

2011-06-01 @ 19:43:57
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: ♥ Blivande hemmafru & Gravid v24 ♥

Skönt.. ♥

2011-06-01 @ 20:10:18
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback