Fjortonde Juni

2011-06-14 12:37:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Lagom tills vi skulle gå och lägga oss igår, så vaknade Linus, och ville inte riktigt komma till ro. Men Jörgen tog honom och satt och gosa i soffan en stund tills hans ögonlock blev tunga igen. Vid 5 vaknade Linus i ett illvråååål :/ Gick upp och bytte blöja & gjorde välling, men välling ville han icke ha, men en mega rap kom, antagligen var den den som bubblade i magen, för sen lättade skriket lite. Han har även en tand till som är på väg upp så kan ju hoppas att det är den som gör de dåliga humöret. Han är inte riktigt sig själv än :/ Väldigt gnälligt från lillemannens sida. Sen skickade jag upp Jörgen med barnen så jag fick sova en stund till ;)

Snart ska William hämtas på dagis . Och sen är det dags att fixa nån middag. Tänkte göra korv stroganoff idag. Sen är dagen rätt lugn, vi har inga som helst planer, blir väl att grejja lite här hemma & mysa! Orkar faktiskt inte hitta på så mycket idag, tror inte min lilla gnällfis är så sugen på det heller idag ;) Bättre att vara hemma och ladda batterierna :) Nej, nu ska jag fixa lite kaffe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback