Inte nåt vettigt ..

2011-06-22 22:34:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


.. har vi gjort idag! William har varit på dagis.. Och jag och Linus har vart hemma. I förmiddags sov han i 2 TIMMAR!! Trodde inte det var sant , jag tog en nap på soffan! Det var oerhört skönt vill jag lova, minns inte när jag kunde ligga och slappa i soffan mitt på dagen senast. Ja Linus brukar ju inte sova så värst länge när han väl sover. Sisådär en max 20-30 min i taget. Så nu njöt jag! :) Hihi. När han vaknat var det dags att försöka få i han och mig lite lunch, men för han gick det trögt och var inte alls så sugen. :/ Jag slängde i mig en lasagne, var vrål hungrig. Han såg mest sugen ut på att äta min mat, och blev lite arg när han inte fick smaka :/ Lilla pluttisen då .

Vid 14-tiden kom William hem från dagis. Sur som en ättika. Och så rolig var den eftermiddagen. Linus var sur, William var sur .. Men jag börjar seriöst fundera på om Linus har fått öroninflammation igen, han har vart väldigt gnällig det senaste och drar sig hela tiden i öronen. Det fattas väl bara att han börjar matvägra igen, så vi är tillbaka på ruta ett sen igen. Bara hoppas att det inte är så. Orkar inte med den vändan en gång til faktiskt. Det är tillräckligt jobbigt som det är med maten just nu.

Linus somnade efter 18 idag . Och då satte jag mig med William i soffan och myste och kollade på Trassel IGEN =) Han tycker den är så mysig, och sitter helt paralyserad och tittar på den. Han har nog sett sina andra filmer för mkt, för dom tittar han på i kanske 10 min och sen tröttnar han, men han har dessutom en förmåga att titta sönder dom.

Usch va jag hatar kvällarna när Jörgen kör sin nattvecka. Jag har alldeles för mkt tankar och funderingar i min skalle. Mycket om graviditeten med Linus, varför blev det som det blev? Man känner lite att sista 10 veckorna blev förstörda med oro, ångest och allt det när vi fick veta att han var tillväxthämmad. Visste inte vad som skulle hända, skulle han vara frisk? Eller kanske jätte sjuk? Skulle han överleva en normal förlossning? Och vad händer sen då? Visst nu gick allt jätte bra. Han kom ut väldigt liten, med helt frisk för övrigt. Men sen känns de som att allt händer honom. Att han bara är sjuk hela tiden, är det inte det ena så är det fan de andra.. Vad hände med den där babylyckan? Givetvis var jag lycklig för att jag hade fått en son till, ett till mirakel . Medans samtidigt så kändes allt så fel, för det var inte så det skulle vara. Tolka mig inte fel nu, men livet har verkligen inte varit lätt sen han föddes :/ Jag hoppas det snart vill vända till det bättre och vi kan få känna den där lyckan som en familj .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag antar att jag hade mkt vätska i kroppen. Får väl se om jag når mitt mål till jul :)

2011-06-23 @ 08:10:54
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tack så jättemycket!! :)

2011-06-23 @ 09:42:47
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback