Söndag - 110619

2011-06-19 06:17:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vill börja med att gratulera min mamma på födelsedagen! :) Igår hade vi en riktig mysdag, grejjade här hemma, körde några maskiner tvätt, barnen busade :) Sen åkte vi till hemmakväll & hyrde film. - Ja, vi tillhör faktiskt inte den kategorin som laddar ner film, så vi hyr istället. Tycker det är lite charmen att åka ner och titta efter film tillsammans, köpa godis oså! William valde filmen "Trassel" och vi tog "Little Fockers" & "SAW 3D" . Trassel var en jätte mysig film :) Och William satt duktigt och tittade på hela filmen. När vi lagt han sen så tittade vi på Little Fockers, Jörgen är väl inte sådär värst intresserad av att se på SAW, så den får jag nog kolla på själv ;P Jahopp, jag som hade velat ha han brevid mig när jag såg den, dom är ju ganska så rååa SAW-filmerna, men men, jag ska väl överleva.

Idag tänkte jag köra några till maskiner med tvätt.. Det där berget växer väldigt fort hemma hos oss. Om man inte tar tag i det ganska så ofta. Nu har jag ju hamnat lite efter med allt efter våran sjukhusvistelse, men börjar komma ikapp mig med hushållssysslorna. Annars blir det nog en rätt så lugn söndag, imorn är det desto mer fullspäckat ;) Nu börjar Linus tröttna på gåstolen, så jag ska nog försöka underhålla han en liten stund ^^ .

 

- Första syskonmötet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback