Söndag - 110626

2011-06-26 07:10:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon! :-) Fick sova lite längre idag, så känner mig lite mer som människa idag! Gick och la mig runt 22 igår, va dötrött . Och vid 02.30 vaknade Linus och ville få påfyllning. Sen somnade han om igen. Och det gjorde även jag. Vaknade imorse runt 6 av att Linus hade bajsat och var förbannad, men tro ja det.. Vem vill ligga i bajs? Inte jag iaf. Så det blev upp & byta på honom. Jörgen sov kvar på jobbet inatt, han hade fått hotellrum, kan va skönt för han att kunna sova utan att bli störd av barnen som gapar & stojjar! ;) Dessutom slipper jag försöka hålla dom tysta för att Jörgen ligger & sover. Får vä se när han dyker upp hemma sen .

Igår åkte jag & barnen hem till Elina & David :) Fikade & drack kaffe. William lekte med Iszabella. Och Linus kröp runt på golvet och hade de gött. Sen däckade han en stund i Nicoles säng. =) Sen blev de promenad till stan och ta bussen hem, med en unge som vägrade lyssna. Var rätt arg när jag kom hem kan jag lova. Och sen fick William äta kvällsmat och gå och lägga sig. Lördagsgodiset blev indraget då han misskött sig så. Tyvärr! Men måste markera nån stans att man beter sig inte så, även om han blev väldigt ledsen. Var helt slut när barnen somnat, men kollade en stund på en tv och varvade ner innan jag också gick o la mig.

Idag händer de inte så mkt :) Går väl kanske ut en stund sen till lekplatsen kanske :) Men nu tror jag båda två vill ha lite frukost i magen, så kanske bäst att jag ger dom de så är dom nöjda en stund till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback