Tisdag - 110607

2011-06-07 06:56:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn! :) Sovit gott har vi gjort! Hela natten faktiskt :) Har precis fått i Linus lite välling, lite mer än halva flaskan, hade hoppats att han ville äta mer, men de tyckte inte han, huvudsaken är ju att han får i sig lite iaf. Bättre än inget. Båda barnen vaknade runt 6 och då hade lilleman bajsat, så de var bara att knalla upp för att byta hans blöja. Nu är han pigg & gla' och springer runt i gåstolen som den lilla galning han är . Idag är de dags för dagis igen, skönt för William :-)

Efter vi lämnat han på dagis bär det av till Uddevalla för ett återbesök hos vetrinären, som ska kolla Rockys öron, samt att vi hoppas att provsvaren på tumören kommit då. Ni kan ju hålla era tummar. Men vi får se! Idag börjar dessutom Jörgen jobba igen :/ Nu är det dessutom hans nattvecka, mindre skoj! :( men men. Gilla läget? Joo.. Även om jag tycker hans nattvecka är väldigt tråkig. Inte så mkt att göra åt saken faktiskt. Jobba måste han ju göra, så jag och barnen får mysa hemma istället. ♥

Nu ska jag se till att få i William lite frukost. Kanske peta i mig själv nåt också! Inte för att jag är så värst sugen men ändå :P

 

- William på leklandet, samma dag som Linus föddes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback