Torsdag - 110602

2011-06-02 06:58:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon :) Har sovit ganska så gott inatt, gick och la mig vid 22.30 igår och somnade ganska med en gång, vilket typ aldrig händer. Så jag antar att jag va trött. Båda barnen somnade vid 18 igår, och Linus vaknade vid 04 och fick lite välling och somnade om till halv 6. William vaknade runt 5, så han satte på TV:n och satte sig där en stund innan han kom in till oss och ville gosa :) Då låg Linus redan i våran säng och sprattlade för fulla muggar & försökte väcka sin pappa .

Igår var vi borta hos Sofia efter dagis så pojkarna fick leka lite :) Inte konstigt egentligen att William va trött, först busat hela dagen på dagis, sen bus med Seth hela eftermiddagen, vi hann hem & jag fick i barnen kvällsmat sen hade jag två snarkande pojkar här hemma :) Sen kom Emilia hit & vi tittade på Grey's Anatomy. Säsongsavslutningen.. buufuckinghuuu...

Nu är det slut på alla bra serier :-/ Vad ska man se på nu då? Nu går ingenting som jag följer! jaja, får väl hitta på nåt annat istället ;) Nepp, nu ska jag ge Rocky lite örondroppar & försöka vakna till liv :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback