Utv samtal & Spec BVC

2011-06-20 06:40:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon kära vänner! :) Sovit gott inatt ! Linus vaknade vid halv ett för mat och somnade sen om med en gång. Vaknade vid 06 idag och gjorde morgon, så de var bara att knalla upp. William vaknade för en liten stund sen JÄTTE kissinödig. Funderar på att ta bort nattblöjan på han nu, för nästan varje morgon när han vaknar så är den torr iaf i 9/10 av gångerna. Men ska nog lägga en plastad frotté i sängen, ifall olyckan skulle vara framme. Men vad jag är stolt över min fina kille som fixat detta med blöjan så galant :-) Älskade prinsen ♥ Han har verkligen blivit en stor kille nu, vart tog min lilla plutt William vägen ? Om 2 månader fyller han 4 år . Ja, tiden går vääääääldigt fort.

Idag ska vi på utvecklingssamtal på dagis! Tror ju inte dom har nåt direkt att anmärka på vår lilla kille. Men det ska bli kul att höra hur det går för honom på dagis. :) Idag ska William sluta lite tidigare för vi ska hinna med bussen och åka till BVC. För en träff med Spec BVC - eftersom Linus går som kontrollbarn, så träffar vi Spec BVC lite då & då. Och då är det en barnläkare från NÄL som kommer till vårat BVC. Egentligen skulle vi inte dit förän i Augusti & träffat han som skrev ut oss från Neonatal, men våran BVC-sköterska bokade in oss lite akut, eftersom hon tyckte att vi borde ha en plan hur vi ska gå vidare med Linus vikt & kost . Vilket jag tycker också, för nån måste ju ta tag i de här nu, om han inte ökat på sig markant den senaste veckan, man kan ju alltid hoppas att allt beror på mjölken.

Nej, om jag ska utfodra mina små monster kanske ? :)

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Om de är mjölken tar de (oftast) ett tag för tarmen att återhä ta sig och sedan kunna ta upp näringen fullt ut. Hoppas att de har en plan för skruttas snarast iallafall : )

2011-06-20 @ 13:31:32
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback