Sjuka Jävel !

2011-03-03 07:00:42 Dagboken
» Kommentarer(11) «


Igår kväll när jag loggade in på min bilddagbok möttes jag av nåt riktigt otrevligt mail :/ Så här stog det "kommer ta hand om dina barn med kommer kidnappa dom och sen filma när ja häller bensin över dom och tänder på sen skickar ja hem delarna i en låda till dig" :-( Ursäkta, men hur normalt är det? Samma person hade skrivit nåt liknande till en kompis till mig, typ att han skulle sticka en kniv i henne så hennes barn i magen dör . Va är det för sjuk jävla människa? När jag läst min mail, så hade personen redan hunnit radera sitt konto, men polisen borde få fram uppgifter! Dom måste ju kunna spåra IP-numret, för även om det är internet ska man väl inte kunna skriva vad som helst?! .. Känns lite läskigt om jag ska vara helt ärlig .

Vi va iaf på BVC igår . Frågade henne om lite tips om hur vi ska göra med att få William blöjfri, och fick massa användbara tips som jag ska testa =) Sen vägde vi Linus - vågen stannade på 4400 gram , så han hade bara gått upp 50 gram sen förra veckan, men nu gick iaf kurvan uppåt. Så får väl se hur det ser ut vid nästa vägning, huvudsaken tycker jag är att han följer sin egna kurva och går upp och inte ner. Och så länge han mår bra så behöver han inte väga jätte mkt eller öka 500 gram i veckan typ. Nä men ni förstår min tankegång kanske?

William hade haft en dålig dag på dagis igår :/ Personalen hade hittat honom bakom förrådet . Gråtandes, alldeles ensam :( Han ville inte berätta för personalen varför , men när vi kom hem sa han att det var en annan pojke som sparkat han i ryggen :/ Stackars liiiten! Som plåster på såren så bakade han och Jörgen bullar igår. Det va smaskigt!

Kommentarer
Postat av: madelene

Det låter helt sinnesjukt ju! Polisanmäl det. Ingen tvekan om det. Det är olagligt de som han/hon gjorde. Man hotar inte människor på ett sånt sätt. En människa som borde få psykiskvård kanske. Polisen kan få fram all fakta om vilken dator de gjorts ifrån och IP nummer.

2011-03-03 @ 08:05:09
Postat av: Elin

Fy fan vilka sjuka människor de finns! Hoppas du anmäler det!

kram

2011-03-03 @ 08:41:58
Postat av: nalle333

ANMÄL!

2011-03-03 @ 08:49:56
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Amelie

Hur vet ni att det är samma person som skickat mailen? Läskigt det där. Hoppas nu bara att personen i fråga inte satt på typ bibblan eller något å skrev, då är det ju svårt att ta reda på vem det är genom IP. Satt han hemma så är det ju enkelt att spåra... :P

Vad fick ni för tips ang blöjan? =) Dela med dig. ;)

Och angående vikten så är ju det viktigaste att han följer sin kurva! Och att han mår bra som du säger. Det kommer säkert att gå fint. ;)

2011-03-03 @ 10:25:05
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Anna

POLISANMÄL SNARAST!!

Sjuk människa som behöver hjälp..

2011-03-03 @ 12:55:30
Postat av: Martina

men gud vilken hemsk människa, hoppas verkligen polisen får reda på något om personen men de hoppas jag. bara för man raderat nått så kan polisen hitta nått om de med hjälp av ip.



ang samsovning Cornelia låg aldrig coh sov med oss utan i spjälisen men Emilia sover ännu bredvid mig hon är inte redo att somna i egen säng tyvärr men de får ta den tid de tar:)



Hoppas allt är bra med er

kram

2011-03-03 @ 15:24:30
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Men vad fan är det för sjuk jävel! Sånna männsikor är verkligen helt jävla skjuka i huvudet!

2011-03-03 @ 19:50:39
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Jessica, Tuvas mamma

Fyy faan va äckligt. Jag hade nog inte kunna sova på 3 år! Ååh vilka jävla idioter de finns. Men de måste ju på nåt vis gå att spåra !?

2011-03-03 @ 20:34:04
Postat av: Elin

Vad hette han på bilddagboken? Jag hade en läskig kommentera på en av mina "mag-bilder" härromdagen :s

2011-03-04 @ 16:33:30
URL: http://sjattejunitvatusenelva.blogg.se/
Postat av: Marina

Usch va de finns mkt sjuka folk i världen! Hoppas dem får tag i han/hon som skrev det! Hoppas allt är bra med er o William o Linus! Kram Marina & Emilia

2011-03-05 @ 14:12:42
Postat av: Linda

usch! finns så mycket läskiga personer här i världen så det finns inte! bra att du polisanmälde och du får jättegärna berätta hur det går, om personen blir gripen osv! förstår din oro till 110%



kram på dig!

2011-03-06 @ 09:00:03
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback