Svar till Vera & Marcus

2011-03-06 14:36:34 Marie babblar
» Kommentarer(4) «


Anledningen till att det inte är så mycket bilder på William i bloggen längre, är enkel han vill helt enkelt inte längre vara med på kort. Så de är inte många fina bilder man får på honom längre :/ Jätte tråkigt! Älskar att fota honom, och han har tyckt om att bli fotad, men inte längre. Tar jag fram kameran så gömmer han sig bara, eller böjer ner huvudet för att jag inte ska få ett kort på han . =( Jätte trist.

Linus kan ju inte riktigt välja själv än om han vill vara med på bild än. Men han kommer nog till den fasen han med så småningom.

Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Precis så är de med Josefin. Jag har tur om hon vill vara med på kort ibland :p hihi som du säger så har dom små inget val ;)

2011-03-06 @ 17:36:17
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Frida - mamma till två små busungar.

Vet precis hur det är! Philip vill inte heller vara med på kort längre. Jätte tråkigt! Men Lucas han är en liten linslus! Jobbigt när folk kommenterar om det också, de va någon som gjorde de på min blogg i sommras och frågade om jag typ älskade L med än P.. Va är det för jäkla fråga liksom?!

2011-03-06 @ 18:12:08
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Vera & Marcus!

Hej Hej Igen!



Min son är precis likadan just nu:(



Det är inte frågan om att man älskar det andra barnet mer än den andra ,man ÄLSKAR båda sina barn lika mycket:)



Kram Vera & Marcus...



P.s Bara menade att du tar så bra & fina bilder Marie ,menade inget illa. D.s

2011-03-07 @ 10:31:15
Postat av: Michan

Tror alla barn har en sån period i bland, min älsta skriker åt mig - ta inte kort på mig, - jag vill inte sluta och dyl :)

Kram

2011-03-10 @ 16:22:53
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback