Tisdag - 110308

2011-03-08 09:06:45 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Igår gjorde jag som många andra och tittade på "En unge i minuten" på TV4 . Åhhååå va jag blev sugen, jag vill ha en till! Helst nu, vill gå igenom en graviditet och en förlossning, vill sväva på dom rosa bebimolnen igen. Och nästa gång vill jag ha Grattis-brickan! Fick ju aldrig den efter förlossningen sist eftersom jag skulle sövas då får man ju inte äta nåt. :-( Buhu! Tyckte så synd om den mamman som blev akutsnittad :/ Usch, jag rös i hela kroppen. Jag är så glad att jag kunnat föda båda mina barn vaginalt, vill verkligen inte göra ett ks . Men det är tur att det finns, eftersom bebben var såpass stressad och hjärtljuden sjönk så. Det va ju det dom gjorde när William skulle födas, men han låg ju så långt ner då och kunde dras med sugklocka.

Natten har vart sådär . :/ Linus vaknade o skulle äta o va glöhet :( Gick och tempade honom - 39,1 i feber . Gav han en supp alvedon, och la mig för o mata honom, sen spyr han upp allt han åt. Försökte mata lite till och då somnade vi om. Nu har han 38,7 i feber så jag ringde till barnmottagningen idag igen. Hönsmamma? Ja, jag vet! Och eftersom han hostar så han spyr tyckte dom att vi skulle komma in idag igen så dom får kika på han. Han behöver ju sin mat i magen, inte kräkas upp den när han ändå är så liten som han är. Hoppas dom kan ta ett CRP på han idag med, annars ska jag efterfråga det.

Så jag ska slänga i mig lite frukost innan vi ska vara på NÄL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg inte på programmet men det är för att jag väldigt sällan ser på tv. Hihi

2011-03-08 @ 09:49:28
Postat av: Amelie

3500... Jättetråkigt! Ni?



Ja jag är för kasllskuret, men stefan tycker att det är lite "fattigt" så jag vet inte riktigt :P

2011-03-08 @ 10:06:52
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

Snålt att ni inte fick grattis brickan när du kom tillbaka. Det fick ju vi..Mums va jag längtar till den brickan =)

2011-03-08 @ 13:04:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

födde du din minsta son vaginalt me? varför sövdes du isf?

2011-03-08 @ 13:33:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Amelie

Nej men fy fan! Men det kan väl ändå inte vara för bostadsbidrag som vårat? Eller är det för en längre tid eller hur fan har ni kommit upp i sånna summor?! :P Stackare!

2011-03-08 @ 13:44:16
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

Näää fy fan va snålt!! Men jag lovar att njuta för dig med sen :)

2011-03-08 @ 17:09:06
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback