Torsdag - 110331

2011-03-31 09:20:41 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! :) Är det nu man ska börja vänta sig att han sover hela natten? Nu har han sovit det tre nätter irad. Inatt vaknade han vid halv 4 o fick komma över till mig. Sen gick vi upp vid 7 imorse, eller rättare sagt jag skickade upp Jörgen med barnen så jag kunde ligga kvar i sängen och dra mig :P Haha! Men gott vare ^^ . Nu sitter jag här och har fått i mig lite frukost och dricker en kopp te! Ska strax göra mig iordning för vi ska möta Sofia & barnen och gå till Öppna Förskolan tillsammans och busa!

Igår var jag och Sara iväg.. Och köpte tallrikar & bestick o sånt inför dopet. Imorn ska jag åka och handla allt som behövs till salladen jag ska göra. Hämtade även ut paketet som kommit från Polarn & Pyret :) Att det ska vara så skoj att få paket på Posten ;) Hihi!! Annars är det rätt lugna puckar idag =) Imorn blir desto mer hektiskt, och likaså lördagen..

Gotta go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback