Underbara Onsdag - 110316

2011-03-16 08:12:34 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! :) Igår somnades det sent här hemma, inte William då för han stenslockna kl 7 i sin säng. Men Linus somnade inte förrän 22 igår. Somnade i min famn, men sen vakna han när jag la ner han och låg sen inne i sängen och tjoade tills han somnade själv. Sen har han givetvis bökat o haft sig under natten, men så kan det va =P Vi har sovit hyfsat bra ändå. William kom in till oss vid halv 7 och myste lite innan vi gick upp vid 7 :) Båda barnen har precis fått i sig lite frukost, Linus åt gröt och William Riskvikk. *Smarrigt*

Om en liten stund ska vi klä på oss och knalla iväg till dagis! :) Blir bara mer o mer motiverad att gå ut o gå nu när vågen pekar neråt. På 2 veckor har jag typ tappat 3 kg. Och bara denna veckan tappat 2! Väldigt skönt. Jag lider väl inte direkt av övervikt men det är ändå skönt och få komma ner lite. Så nu visar min våg 67 kg. Mitt första delmål är 65, men det är ju inte direkt så att jag riktigt kämpar för det, äter vad jag vill, när jag vill och promenerar enbart :) Och ja, det verkar ju funka ^^ .

Ska möta Sofia om en liten stund för en morgonpromenad! Och idag går Jörgen av sin arbetsvecka!! :) Så härligt! Så ikväll är han hemma med mig :) Annars händer det nog inte så mycket idag. Grejja hemma och bara va! Nej, nu får jag se till att göra oss iordning här hemma så vi kommer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback