Vattenpalatset

2011-03-04 21:55:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll ! :) Har så mkt och göra nu, och barn som inte vill att jag sitter vid datorn så mkt, så då blir det kass uppdatering här, jag längtar tills Blogg.se's app till iPhone släpps. Så man kan blogga från mobilen. Hursomhelst så har jag och William haft en mamma/son dag! Myste massvis imorse, och sen åkte vi till Vattenpalatset för att bada i några timmar och han älskade det! Sa hela tiden hur kul han tyckte det var att bara få vara med mamma, och det kändes så skönt att bara ägna all min energi till honom, få ge honom 110% . Han tyckte det va super kul när vi träffade Emma & Oliwer där med, då fick han en kompis o leka med . :)

Linus hade sovit hela tiden . Så Jörgen hade inte behövt anstränga sig avsevärt . Och Linus hade klarat sig på bara tutte som jag gav han innan vi åkte, så han slapp flaskan, skönt när han blir mätt på bara tutten. Ger han flaska ibland, om han vill ha. Just för att han ska gå upp i vikt, men ser jag att han blir mätt så ger jag han inte. Och han kanske vill ha 30-40 ml på en hel dag. Inte speciellt mycket.

Linus somnade för en liten stund sen, William somnade redan vid 20-tiden. Han är ju lite lättare att lägga än Linus. Och här sitter jag och är depp, för att det inte kommer nått nytt Vampire Diaries förrän om en månad :/ Suger! Äter lite godis och ska strax ta ut Rocky, sen ska jag nog lägga mig om en stund, Jörgen jobbar så det är ju jag som får gå upp imorn när William vaknar för fan själv. :/ 


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

va sååå kul o träffa er idag :) Det måste vi göra om :)

ja jag vill också ha en blogg.se app

2011-03-04 @ 22:13:16
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback